Cikk

Varázsolni szeretnék a csapatomra, de azt írja, már van rajta, noha én nem tettem rá varázslatot. Miért?

Vannak azonnal érvényesülő varázslatok (pl. tengeri vihar) és olyanok, amelyek a csata pillanatában érvényesülnek csak (pl. honvágy). 

Ha olyan hatás van a csapaton, amelyet vagy te, vagy az ellenség tett rá, és csak a csatában érvényesülnek (honvágy, hősiesség, vadásznő biztos keze stb), akkor nem tudsz már mást rátenni anélkül, hogy a megtisztítást ne használnád el rá.
Az azonnal érvényesülő varázslatok (bölcsesség, vihar, harag) nem blokkolják a többi varázslatot. Amíg nincs késleltetett hatású varázslat az egységeken, addig lehet őket használni. Az lényegtelen, hogy ki mondja a varázslatokat.